Arsch

Ich war ja gerade in “ist kein Land” genüsslich Abendessen. Und dann zieht sich halt, zurück auf dem Boot, meine Frau das Spitzen- Höschen aus.

Nun ist die auch nicht mehr 20, von daher fiel mir auf, dass ihr Po mit dem Höschen sehr viel attraktiver ist als ohne. Sag ich freilich.

Das war es dann auch schon für heute; es gibt Frauenwäsche offenbar in “ouvert”.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: